Tuesday, January 22, 2013

Gambar Rawak #1

cuba tengok betul-betul gambar tu. biar zoom besar sikit. (sebab gambar asal gambar tu memang kecil). kalau perhatikan betul-betul peta tu, dia tak sama macam peta yang korang selalu (selalu ke~) tengok. ada macam tak kena dengan nama-nama tempat kat situ. aku tak jumpa perkataan Malaysia atau "Kuala Lumpur" mahupun Jepun atau Tokyo. tapi bila aku tengok peta tuh, aku senyum sorang-sorang. mungkin sebab kebanyakan nama tempat dalam tuh agak familiar bagi aku or sebab aku dapat tangkap apa maksudnya. hihihi maaf la, bukan nak bangga tapi memang aku ni mapholic (tak tau ada ke tak perkataan tuh). sekarang cuba korang teka apa yang peta tu cuba sampaikan. #selamatmencuba

2 comments:

  1. Rasa mcm tgk peta dalam cerita "pirate of the carribean" la pulak :D

    ReplyDelete
  2. hahaha kan sensei kan. rasa macam kat dunia lain

    ReplyDelete